ІНФОРМАЦІЯ Про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради за 9 місяців 2016 року

У звітному періоді Харківська міська рада та її виконавчі органи вживали заходи щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
За звітний період до виконавчого комітету  міської ради надійшло 41454 письмових звернення громадян, що на 7987 звернень більше, ніж за 9 місяців 2015 року.
Із загальної кількості письмових звернень, у 32,7 тис. звернень були викладені питання, що потребують вжиття конкретних заходів (ремонт будинків, покрівель, доріг, благоустрій територій, надання матеріальної допомоги, придбання ліків, лікування та ін.).
За 9 місяців 2016 року від громадян надійшло 4513 електронних звернення, що майже у 2 рази більше надходження таких звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. З них для подачі 283 звернень громадяни  скористувались можливістю направити їх за допомогою нового сервісу – інтерактивна мапа, 701 звернення було підписане значною кількістю громадян, але не набрали необхідної кількості голосів на їх підтримку для розгляду міським головою електронної петиції.
Харківським міським головою розглянуті 16 електронних петицій, які набрали необхідну кількість підписів на підтримку, та були надані відповіді заявникам. На сайті Харківської міської ради було здійснено оприлюднення цих відповідей.
До громадської приймальні виконавчого комітету міської ради за 9 місяців 2016 звернулись 6019 громадян, що на 119 громадян більше, ніж у аналогічному періоді 2015 року. Із них прийнято керівниками ради, її виконавчих органів та головами постійних комісій - 1477 громадян, в тому числі 517 - міським головою, решті спеціалістами відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства надані відповідні роз’яснення і рекомендації у вирішенні поставлених ними питань.
Міським головою проведено виїзні особисті прийоми громадян в Харківському національному автодорожньому університеті, в Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця, в Харківському національному університеті радіоелектроніки, в Харківському національному медичному університеті, в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна, в Харківській дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», ТОВ «Фармацевтична компанія «Здоров’я», в Національному університеті «Юридична академія України» ім. Я. Мудрого.       
За 9 місяців 2016 року інформаційно-диспетчерською службою 1562  прийнято 682,6 тис. усних заявок від мешканців міста, що на 76,7 тис. більше, ніж за аналогічний період 2015 року.
На «гарячу» лінію міського голови за звітний період 2016 року надійшло 300 звернень громадян.
За 9 місяців 2016 року спеціалісти відділу з питань безоплатної правової допомоги надали первинну правову допомогу 819 громадянам за їх зверненнями до міської ради. За минулий період спеціалістами відділу проведено 14 прийомів у районних центрах надання адміністративних послуг.
За характером основних питань, що порушували громадяни за 9 місяців 2016 року в письмових зверненнях до Харківської міської ради чільне місце, як і у попередні роки, займали питання комунального господарства - 17030, соціального захисту – 16587, земельних відносин – 3380, житлової політики – 3584.
З вищих органів до виконавчого комітету Харківської міської ради за 9 місяців 2016 року надійшло 13621 звернення, що на 5592 звернення більше, ніж у аналогічному періоді 2015 року.
За звітній період з Харківської обласної державної адміністрації надійшло 12707 звернень з Урядової телефонної «гарячої лінії». Більшість питань, що порушували громадяни у зверненнях на Урядову «гарячу лінію», були: нарахування субсидій, призначення та виплати соціальної допомоги, пільг, нарахування оплати за комунальні послуги, питання опалення та газифікації, поточного утримання та ремонту доріг.
За 9 місяців 2016 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 2958 колективних звернень громадян, загальна кількість громадян, які підписали ці звернення складає більше 59,4 тис. осіб.
Найбільше письмових звернень надійшло від мешканців Московського – 6873, Шевченківського – 5281, Київського – 4098, Слобідського – 3476, Індустріального – 3395, Новобаварського – 3303  районів.
За звітний період до міської ради надійшли 7744 письмових і 1226 усних звернень громадян з питання надання матеріальної допомоги.
Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету міської ради зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку. Серед усіх звернень громадян, чий соціальний статус можливо було з’ясувати, 908 - члени багатодітних сімей, одинокі матері, 1793 - учасники війни та бойових дій, більше 15,0 тис. інваліди, ветерани  праці та пенсіонери. 
Серед питань, що порушували громадяни в усних зверненнях до виконавчого комітету, переважають питання комунального господарства  – 2271, соціального захисту - 1523, житлової політики – 752, користування землею – 355, дотримання законності та охорони правопорядку – 260, охорони здоров’я – 258.
Найбільша кількість усних звернень надійшла від мешканців Московського – 1120, Шевченківського – 826, Слобідського – 634,  Київського – 633 районів.
Із загальної кількості звернень у інформаційно-диспетчерську службу 1562 з питань комунального господарства надійшло 336,5 тис. звернень, з питань житлового господарства – 200,6 тис. звернень.
До адміністрацій районів Харківської міської ради за 9 місяців 2016 року надійшло 15302 письмових звернення та прийнято керівниками на особистих прийомах 1498 громадян.
Продовжували роботу громадські приймальні міського голови в районах міста, у сел. П’ятихатки та у ТЦ «Барабашово». Спеціалістами громадських приймалень міського голови за 9 місяців 2016 року прийнято 2829 громадян, в тому числі - 117 у ТЦ «Барабашово».
Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, задоволено більше 10.9  тис.
Матеріальна допомога за письмовими зверненнями надана 4179 громадянам на суму більше 17,96 млн. грн.
Позитивно вирішені питання за 154 зверненнями, що надійшли на «гарячу» лінію міського голови, на 24 звернення надані роз’яснення, за іншими заплановано проведення робіт.
Вирішено 1446 питань, з якими громадяни звернулись до громадських приймалень міського голови.
Виконані роботи за 278,8 тис. усними зверненнями, та надані роз’яснення на 333,7 тис. питаннь, з якими громадяни звернулись до інформаційно-диспетчерської служби 1562.
На даний час вирішені питання за 4,8 тис. звернень, надані роз’яснення за 1,0 тис. заяв за програмою «Фотозверення».
Крім цього, за 9 місяців 2016 року безпосередньо в Департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради надійшло понад 11,8 тис. письмових звернень та їх керівниками прийнято на особистих прийомах більше 3,7 тис. громадян.
Окрім звернень громадян до виконавчого комітету надходять листи від організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста.
За 9 місяців 2016 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 17679 звернень юридичних осіб,
У 168 зверненнях народних депутатів України та у 454 зверненнях депутатів міської ради були викладені прохання щодо розгляду звернень громадян.
Крім того, до Харківської міської ради надійшло 259 звернень громадян та 5766 звернень юридичних осіб, адресованих депутатам міської ради та головам постійних комісій.
За 9 місяців 2016 року до виконавчого комітету міської ради, інформаційно-диспетчерської служби 1562 надійшло 3006 подяк від мешканців міста. 

Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes