ІНФОРМАЦІЯ про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради у 1 кварталі 2020 року

ІНФОРМАЦІЯ
про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради у 1 кварталі 2020 року 

У звітному періоді виконавчі органи Харківської міської ради вживали заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 14139 письмових звернень громадян, що на 1934 звернення менше, ніж у 1 кварталі 2019 року. У письмових зверненнях громадян було викладено 16129 питань.

Із загальної кількості письмових звернень, в 11851 зверненні були викладені питання, що потребують вжиття конкретних заходів (ремонт будинків, покрівель, доріг, благоустрій територій, надання матеріальної допомоги, придбання ліків, лікування та ін.).

У 1 кварталі 2020 року від громадян надійшло 2258 електронних звернень, що на 501 менше надходження таких звернень у порівнянні з 1 кварталом 2019 року. З них 66 звернень подані за допомогою сервісу – інтерактивна мапа, 90 звернень були зареєстровані як електронні петиції, але не набрали необхідної кількості голосів на їх підтримку та розглядались згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».

До громадської приймальні виконавчого комітету міської ради звернулись 1297 громадян, що на 356 менше, ніж у аналогічному періоді 2019 року. Із них прийнято керівниками ради, її виконавчих органів та головами постійних комісій – 375 громадян, решті спеціалістами відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства надані відповідні роз’яснення і рекомендації у вирішенні поставлених ними питань.

 На особистих прийомах міським головою прийнято 72 громадянина, у зверненнях яких викладено 190 питань.

У 1 кварталі 2020 року інформаційно-диспетчерською службою «1562» прийнято більше 232,6 тис. усних заявок від мешканців міста, що на 1,2 тис. більше, ніж у 1 кварталі 2019 року. Через сайт інформаційно-диспетчерської служби «1562» за звітний період надійшло більше 6,1 тис. звернень, що на 0,7 тис. звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.

На «Інтернет – «гарячу» лінію міського голови» у 1 кварталі 2020 року надійшло 709 звернень, що на 834 звернення менше ніж у 1 кварталі 2019 року.

У 1 кварталі 2020 року спеціалісти відділу з питань безоплатної правової допомоги надали первинну правову допомогу 244 громадянам за їх зверненнями.

Спеціалістами цього відділу проведено 59 виїзних прийомів у Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова та його територіальних підрозділах, в тому числі 10 прийомів проведено в Регіональному центрі послуг.

За характером основних питань, що порушували громадяни у 1 кварталі 2020 року в письмових зверненнях до виконавчого комітету Харківської міської ради, чільне місце, як і у попередні роки, займали питання комунального господарства – 5675, соціального захисту – 5142, земельних відносин – 1286, охорони здоров’я – 1034.

З органів державної влади до виконавчого комітету Харківської міської ради у 1 кварталі 2020 року надійшло 3103 звернення, що на 399 звернень менше, ніж у 1 кварталі 2019 року, в тому числі з Харківської обласної державної адміністрації надійшло 2825 звернень з Урядової телефонної «гарячої лінії». Більшість питань, що порушували громадяни
у зверненнях на Урядову «гарячу лінію» були питання: нарахування оплати за комунальні послуги, опалення та газифікації, надання пільг на проїзд, гарячого та холодного водопостачання, забезпечення ліками, експлуатації та ремонту будинків, поточного утримання та ремонту доріг, призначення та виплати соціальної допомоги та ін.

Протягом 1 кварталу 2020 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 670 колективних звернень громадян. Загальна кількість громадян, які підписали ці звернення складає більше 13,6 тис. осіб.

Найбільше письмових звернень надійшло від мешканців Московського – 2365, Шевченківського – 1859, Київського – 1423, Слобідського – 1262, Індустріального – 1199 районів.

За звітний період до міської ради надійшло 4812 письмових і 344 усних звернень громадян з питання надання матеріальної допомоги.

Серед питань, що порушували громадяни в усних зверненнях до виконавчого комітету переважають питання комунального господарства – 429, соціального захисту – 415, житлової політики – 129, охорони здоров’я – 71, користування землею – 61.

Найбільша кількість усних звернень надійшла від мешканців Московського – 225, Шевченківського – 168, Київського – 150, Слобідського – 124, Новобаварського – 123 районів.

Із загальної кількості звернень у інформаційно-диспетчерську службу «1562» з питань комунального господарства надійшло 122,3 тис. звернень, з питань житлового господарства – 30,5 тис. звернень.

Із загальної кількості звернень, які надійшли на інтернет – гарячу лінію міського голови найбільша кількість були з питань комунального господарства – 428 звернень, житлового господарства – 150 звернень, з питань транспортного забезпечення – 49 звернень.

Як і раніше, за допомогою до Харківської міської ради зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку.

Серед усіх звернень громадян, чий соціальний статус можливо було з’ясувати 151 – від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, 374 – учасників та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, 1665 – осіб з інвалідністю, 697 – ветеранів праці, 557 – дітей війни, більше 3,9 тис. пенсіонерів. 

Спеціалістами громадських приймалень міського голови у 1 кварталі 2020 року прийнято 440 громадян.

Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, задоволено понад 4,3 тис. питань.

Матеріальна допомога за письмовими зверненнями надана 1964 громадянам на суму більше 13 млн. грн.

Вирішено 197 питань, з якими громадяни звернулись до громадських приймалень міського голови.

Виконані роботи за 188,0 тис. усних звернень та надані роз’яснення на 77,0 тис. питань, з якими громадяни звернулись до інформаційно-диспетчерської служби «1562».

Позитивно вирішені 196 питань, що надійшли у 1 кварталі 2020 року на інтернет-гарячу лінію міського голови, залишаються на контролі до виконання – 443, з 70 питань заявники отримали відповідні роз’яснення. 

Із більше 27,2 тис. звернень зареєстрованих у базі звернень на телефонну гарячу лінію міського голови на теперішній час вирішено більше 19,3 тис. звернень. 

Окрім звернень громадян до виконавчого комітету надходять листи від організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста.

У 1 кварталі 2020 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 6299 звернень юридичних осіб, що на 221 менше, ніж 1 кварталі 2019 року.

Необхідно зазначити, що у 153 зверненнях народних депутатів України та у 156 зверненнях депутатів міської ради були викладені прохання щодо розгляду звернень громадян.

Крім того, до Харківської міської ради надійшло 20 звернень громадян та 785 звернень юридичних осіб, адресованих депутатам міської ради та головам постійних комісій.

У 1 кварталі 2020 року до виконавчого комітету міської ради, інформаційно-диспетчерської служби «1562» надійшло 1056 подяк від мешканців міста.

 

Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes