ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія:
- Адміністрація Індустріального району Харківської міської ради;
- просп. Архітектора Альошина, буд. 11, м. Харків, 61007;
- 37459146;
- Орган місцевого самоврядування, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі (Код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (відповідний код: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель).
3. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:
- Відкриті торги з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
- UA-2025-01-02-007673-a.
4. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість: 468 752,00 грн (Чотириста шістдесят вісім тисяч сімсот п’ятдесят дві грн 00 коп.) з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (зокрема ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних послуг), інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції.
5. Розмір бюджетного призначення: визначено за КПКВК 4010160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах».
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Строк надання послуг: з 01.03.2025 по 31.12.2025 (включно).
Замовник здійснює закупівлю цього виду послуги, оскільки вона за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам і потребам замовника.
Обсяг закупівлі: 1 послуга, протягом 10 місяців на території загальною площею 2228,8 кв.м.
При закупівлі послуги замовником дотримано норм чинних законодавчих актів та враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору: відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами), Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Послуги з прибирання приміщень будівлі включають:
- прибирання пилу та сміття;
- вологе прибирання, чищення;
- чищення оргтехніки, офісної техніки;
- інше.
Експлуатаційні та інші витрати в процесі надання послуг прибирання несе виконавець. Прибирання приміщень проводиться із використанням власного устаткування, приладдя, пакетів для сміття, миючих, дезінфікуючих засобів та побутової хімії.
Надання послуг здійснюється в робочі дні з урахуванням графіка роботи замовника у ранні ранкові часи до початку робочого часу замовника.
Для якісного вчасного та в повному обсязі надання послуг виконавець забезпечує достатню чисельність працівників із розрахунку:
- основне прибирання – щоденно (у робочі дні);
- підтримуюче (додаткове) прибирання – за необхідності;
- прибирання у разі нагальної (термінової) потреби – для усунення наслідків аварійних ситуацій, після проведення ремонтних робіт тощо. Надання послуг з усунення наслідків аварійних ситуацій входить у вартість щоденних прибирань та не оплачується замовником додатково.
У разі необхідності або за вимогою замовника виконавець забезпечує своїх працівників карткою, що ідентифікує працівника (бейдж) чи спецодягом з написом назви організації (виконавця), а також засобами індивідуального захисту (рукавички, маски, респіратори тощо).