Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 18.10.2023 № 539 «Про реалізацію проєкту «Картка харків’янина» на час воєнного стану»

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

Від 2024-12-24 р. № 626


З метою подальшого вдосконалення та розвитку цифрових сервісів міста Харкова, підвищення функціональності та ефективності міського соціального проєкту «Картка харків’янина» в умовах воєнного стану, що введений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», ураховуючи необхідність посилення підтримки осіб, що постраждали внаслідок збройної агресії та проживають на території міста Харкова, керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Харківської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 18.10.2023 № 539 «Про реалізацію проєкту «Картка харків’янина» на час воєнного стану», виклавши пункт 4 в такій редакції:

«4. За отриманням Картки харків’янина протягом дії воєнного стану може звернутися:

особа, яка має зареєстроване місце проживання в місті Харкові;

незалежно від місця реєстрації проживання особа, яка здійснює трудову діяльність у місті Харкові відповідно до законодавства України;

незалежно від місця реєстрації проживання учень закладу загальної середньої освіти, розташованого на території міста Харкова;

незалежно від місця реєстрації проживання студент закладу вищої освіти І–IV рівнів акредитації, розташованого на території міста Харкова, та учень закладу професійної (професійно-технічної) освіти, розташованого на території міста Харкова, які є громадянами України;

внутрішньо переміщена особа, яка отримала довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи в управлінні соціального захисту населення адміністрації району Харківської міської ради, що засвідчує її місце проживання на території міста Харкова.

Зовнішній вигляд Карток харків’янина окремих видів, технічні вимоги, процедура розповсюдження та обліку, анкети-заяви на отримання Картки харків’янина затверджуються розпорядженням міського голови.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови – керуючого справами виконавчого комітету міської ради Т. ЧЕЧЕТОВУ-ТЕРАШВІЛІ.

 

 

 
Міський голова                                                                                       Ігор ТЕРЕХОВ

 

Друкувати