Департамент адміністративно-господарської діяльності
Телефон: 760- 79- 52

E-mail: [email protected]

Завдання департаменту:
  • забезпечення проведення протокольних заходів міської ради, міського голови та виконавчих органів щодо приймання та обслуговування іноземних делегацій;
  • забезпечення технічного, господарського та транспортного обслуговування працівників апарата міської ради та виконкому, сесій міської ради і засідань його виконавчого комітету, конференцій, нарад і інших протокольних заходів, що проводить міська рада та її виконавчий комітет;
  • забезпечення друкування та розмноження матеріалів сесій, рішень міської ради і виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, копій витягів і довідок із прийнятих рішень і розпоряджень, інших документів, що відносяться до роботи міської ради та виконавчого комітету;
  • здійснення підготовки документації на проведення конкурсних торгів з усіх видів фінансово-господарської діяльності міської ради та участь у проведенні торгів;
  • здійснення підготовки документів на укладання та підписання договорів з переможцями торгів на комунальні послуги, зв'язок, транспорт, матеріально-технічне забезпечення, капітальний і поточний ремонти тощо, забезпечення контролю за їх виконанням;
  • здійснення господарських функцій та матеріально-технічного забезпечення щодо обслуговування структурних підрозділів апарату міської ради та виконавчого комітету, по яких ведеться бухгалтерський облік;
  • забезпечення безперебійної роботи відомчого автотранспорту та зв'язку, що обслуговують міську раду та її виконавчі органи;
  • утримання в належному стані адміністративні будівлі міської ради, проведення капітального і поточного ремонту службових приміщень та інженерних мереж;
  • здійснення контролю за належною експлуатацією адміністративних будівель.

Підпорядковується:
  • виконавчому комітету міської ради
  • міському голові
  • заступнику міського голови – керуючому справами виконавчого комітету міської ради.

Структура департаменту:
адміністративно-господарський відділ;
відділ по забезпеченню діяльності міської ради:
- сектор забезпечення міських заходів;
- бюро комп’ютерного набору.

Керівництво департаменту:
директор департаменту – Дашутін Василь Васильович
заступник директора департаменту – Качало Ігор Богданович
Департамент працює за правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників виконавчих органів Харківської міської ради. Для працівників установлено п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними (субота, неділя). Початок роботи о 8:00, перерва на обід з 12:00 до 12:45. Закінчення роботи о 17:00 (у п'ятницю о 15:45).

Департамент не надає послуг.
Друкувати