Департамент з інспекційної роботи

Департамент з інспекційної роботи Харківської міської ради (далі – Департамент) є самостійним виконавчим органом Харківської міської ради, який утворюється Харківською міською радою.

Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови - керуючому справами виконавчого комітету міської ради.

Відповідно до Положення про Департамент, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 09.12.2020 № 7/20, Департамент здійснює: регулювання земельних відносин для забезпечення прав на землю громадян, юридичних осіб, територіальної громади міста Харкова тощо та раціонального використання земель; самоврядний контроль за використанням та охороною земель комунальної власності, самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів; виконання повноважень з питань державного архітектурно-будівельного контролю; вжиття заходів із виявлення та звільнення території міста Харкова від самовільно (незаконно) встановлених об’єктів; повноважень щодо контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, розміщенням, функціонуванням та обладнанням майданчиків для паркування.

Керівництво Департаментом здійснюється директором Департаменту та заступниками директора Департаменту.

Особистий прийом громадян керівним складом Департаменту проводиться за попереднім записом відповідно до порядку визначеного розпорядженням Харківського міського голови
№ 3081 від 15.07.2011.

Керівництво Департаменту 
Директор Департаменту
 
Ватуля
Богдан Вікторович

майдан Павлівський, 4
(3 пов. каб. 301)
тел. (057) 725-21-14







Графік проведення особистих прийомів громадян директором Департаменту
Прізвище,
ім’я, по батькові
Посада Дата
проведення
Час
проведення
Місце
проведення
Адреса, тел. для запису
на прийом
Ватуля
Богдан Вікторович
Директор Департаменту  2-й,
4-й понеділок місяця
10:00 - 12:00,
16:00 - 18:00
майдан Павлівський, 4
61003, м. Харків,
майдан Павлівський, 4
тел. (057) 725-21-14

Записей не найдено.

Організаційна структура Департаменту: 

Згідно з розпорядженням міського голови від 09.11.2021 № 207 «Про затвердження структури Департаменту з інспекційної роботи Харківської міської ради», до складу Департаменту входять інспекції, відділи та сектори.

Начальник Інспекції 

Пазіменко Неля Олександрівна
м-н Павлівський, 4, 5 поверх, 507 каб

Інспекція забезпечує в межах наданих повноважень дотримання вимог законодавства з питань благоустрою населених пунктів на території міста Харкова, зокрема Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою території міста Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 16.11.2011 № 504/11 (зі змінами та доповненнями) та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у зазначеній сфері.

Основними завданнями Інспекції з благоустрою є:

- здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою території міста Харкова та за дотриманням вимог законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
- сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою міста Харкова;
- притягнення до адміністративної відповідальності винних осіб за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
- організація відновлення об'єктів (елементів) благоустрою або приведення їх у відповідність до вимог законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
- профілактика запобігання правопорушень у сфері благоустрою населеного пункту;
- виявлення фактів порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів у сфері торгівлі та санітарних норм;
- реалізація заходів, спрямованих на запобігання негативного впливу на навколишнє природне середовище, у межах наданих повноважень.

#
Начальник Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю

Мамаєва Оксана Веніамінівна
майдан Павлівський, 4 каб 301
тел: (057) 725-26-89

Основним завданням Інспекції є забезпечення додержання на території міста Харкова містобудівного законодавства України та запобігання його порушенням; здійснення відповідно до чинного законодавства державного архітектурно-будівельного контролю, а також виконання дозвільних та реєстраційних функцій на об’єктах класу наслідків СС1 та СС2, а саме:

- надання, отримання документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, відмовляє у видачі таких документів, анулює, скасовує їх реєстрацію;

- приймання в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (видача сертифікатів, реєстрація декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та повернення таких декларацій на доопрацювання для усунення виявлених недоліків), анулювання, скасовування їх реєстрації;

- створення та внесення відомостей про документи, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, про зміну / відмову у видачі зупинення, скасування та анулювання таких документів з використанням інформації з Реєстру будівельної діяльності;

- здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проєктування об'єктів містобудування, проектної документації щодо об'єктів, розташованих у межах міста Харкова;

- здійснення контролю за виконанням законних вимог (приписів) посадових осіб державного архітектурно-будівельного контролю;

Інспекція при виконанні покладених на неї повноважень взаємодіє з органами виконавчої влади, депутатами та постійними комісіями Харківської міської ради, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними Харківської міською радою, департаментами, адміністраціями районів та іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, громадськими об'єднаннями.

У своїй діяльності Інспекція керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Інспекцію та іншими нормативними актами.

#

Графік проведення особистих прийомів громадян начальником Інспекції архітектурно-будівельного контролю Департаменту  

Прізвище,
ім’я, по батькові
Посада Дата
проведення
Час
проведення
Місце
проведення
Адреса, тел. для запису
на прийом
Мамаєва Оксана Веніамінівна Начальник Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту 2-й, 4-й
четвер місяця
14:00 - 17:00,
10:00 - 13:00

(3 пов.)
61003, м.Харків,
майдан Павлівський, 4
тел: (057) 725-26-89

Відповідно до Положення про Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту затвердженого рішенням Харківської міської ради № 200/21 від 12.10.2021 до складу Інспекції входять сектори.

Приймальні дні головних спеціалістів відділу інспекційної роботи: понеділок та четвер з 10:00 до 13:00

Сектор аналітичної роботи

Черновол Ірина Геннадіївна
майдан Павлівський, 4, пов. 3, каб. 301
тел: (057) 725-26-89

Сектор дозвільних процедур

Гончар Тетяна Іванівна
майдан Павлівський, 4, пов. 3, каб. 301
тел: (057) 725-26-89

Сектор інспекційної роботи


майдан Павлівський, 4, пов. 3, каб. 301
тел: (057) 725-26-89

Начальник Інспекції з паркування

Золотухіна Наталія Василівна
вул. Черепанових, 7
тел. (057) 725-34-21

Метою Інспекції є забезпечення дотримання на території м. Харкова правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та вимог щодо розміщення, функціонування та обладнання майданчиків для паркування транспортних засобів.

Завданнями Інспекції є здійснення контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів і притягнення
до адміністративної відповідальності осіб винних у порушенні цих правил, а також здійснення контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо розміщення, функціонування та обладнання майданчиків для паркування транспортних засобів на території м. Харкова, складання протоколів про адміністративне правопорушення з наступною їх передачею на розгляд виконавчого комітету Харківської міської ради.

#

Графік проведення особистих прийомів громадян начальником Інспекції з паркування Департаменту

Прізвище,
ім’я, по батькові
ПосадаДата
проведення
Час
проведення
Місце
проведення
Адреса, тел. для запису
на прийом
Золотухіна Наталія ВасилівнаНачальник Інспекції з паркування Департаменту 2-й,
4-й
понеділок місяця
10:00 - 12:00,
14:00 - 16:00
каб. 20
(2 пов.)
61004, м. Харків,
вул. Черепанових, 7,
тел. (057) 725-34-21

Начальник відділу:

Несвітайло Лілія Володимірівна
майдан Павлівський, 4 пов. 5, каб. 513
тел: (057) 760-77-70

Діяльність відділу спрямована на реалізацію єдиної державної політики з питань служби в органах місцевого самоврядування; здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту; задоволення потреби у кваліфікованих кадрах та ефективне їх використання; прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників Департаменту до службової кар’єри, забезпечення їх безперервного навчання та підвищення рівня їх професійної компетентності; документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування та трудових відносин у Департаменті.

.

 

 

 

human

 

Начальник відділу:

Літке Олексій Євгенович
майдан Павлівський, 4 пов. 3, каб. 302
тел: (057) 725-38-12


Основним завданням відділу є забезпечення структурних підрозділів Департаменту необхідними інформаційними та матеріально-технічними ресурсами, супровід наявних інформаційних ресурсів а також реалізація заходів з впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність Департаменту.


Начальник відділу

Оболенцева Ірина Іванівна
майдан Павлівський, 4 пов. 5, каб. 507
тел: (057) 725-21-14
Основним завданням відділу є забезпечення ефективної роботи та контроль за реалізацією функцій та завдань структурними підрозділами Департаменту, здійснення документального забезпечення Департаменту відповідно до його завдань та повноважень, централізований облік вхідної та вихідної кореспонденції Департаменту, виконання доручень міського голови, заступника міського голови – керуючого справами виконавчого комітету міської ради та директора Департаменту.

Начальник відділу - головний бухгалтер
Русінова Марина Володимірівна
майдан Павлівський, 4 пов. 3, каб. 302 

тел: (057) 725-33-11

Основними завданнями відділу є ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Департаменту та складання звітності;забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань; забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів; здійснення методичного керівництва та контролю за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності.
Зразки важливих документів
  1. Заява про проведення обстеження земельної ділянки.
  2. Заява про проведення обстеження земельної ділянки у зв’язку з поновленням, припиненням договору оренди землі.
  3. Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт - зразок з 01.07.2019
  4. Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта - зразок з 01.07.2019
  5. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта - зразок з 01.07.2019
  6. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) - зразок з 01.07.2019
  7. Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) - зразок з 01.07.2019
  8. Заява про зміни до повідомлення про початок виконання підготовчих/будівельних робіт (у зв'язку з технічною помилкою) - зразок з 01.07.2019
  9. Повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт - зразок з 01.07.2019
  10. Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду - зразок з 01.07.2019
  11. Заява про зміни до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта / декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) / декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду (у зв'язку з технічною помилкою) - зразок з 01.07.2019
  12. Заява про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта та видачу сертифіката - зразок з 01.07.2019
  13. АКТ готовності об’єкта до експлуатації - зразок з 01.07.2019
  14. Заява на дозвіл на виконання будівельних робіт - зразок з 01.07.2019
Корисна інформація для Вас
Змінено банківські рахунки Змінено банківські рахунки для сплати адміністративних штрафів, адміністративних послуг та відшкодування коштів до місцевого бюджету у зв’язку з користуванням земельними ділянками з порушенням вимог законодавства, відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються запитом на інформацію, відшкодування видатків зі сплати судового збору та авансового внеску Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради на 2021 рік Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради на 2021 рік Перелік посилань на  нормативно-правові акти, що регулюють діяльність Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради Перелік нормативно-правових актів, що регулюють діяльність Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради  Реквізити для сплати адміністративних штрафів за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів Реквізити для сплати адміністративних штрафів, які накладаються інспекторами з паркування за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, у тому числі за несплату вартості послуг з користування майданчиком для платного паркування. Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради на 2019 рік Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради на 2019 рік Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю на 2020 рік Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради на 2020 рік
Контакти
 
Телефон: (057) 725-21-14          mail:[email protected]


Графік роботи:
Пн-Чт: 9.00-18.00
Пт – 9.00-16.45
Перерва: 13.00-13.45


Телефон: (057) 725-21-15











 
Друкувати