
Повноваження:
Забезпечення діяльності підпорядкованих виконавчих органів Харківської міської ради щодо:
реалізації державної та формування місцевої політики у сфері цифровізації, цифрового розвитку, цифрових інновацій, створення умов для забезпечення прав членів територіальної громади міста на користування мережами телекомунікацій та зв’язку;
запровадження електронних послуг (сервісів), зокрема шляхом реінжинірингу адміністративних, соціальних та інших публічних послуг;
державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання / перебування фізичних осіб;
формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Харкова;
реалізації повноважень Харківської міської ради та її виконавчих органів в галузі земельних відносин;
регулювання земельних відносин для забезпечення прав на землю громадян, юридичних осіб, Харківської міської територіальної громади тощо та раціонального використання, а також охорони земель Харківської міської територіальної громади;
виконання повноважень з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
вжиття заходів із виявлення та звільнення території міста Харкова від самовільно (незаконно) встановлених об'єктів;
реалізації повноважень по контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, розміщенням, функціонуванням та обладнанням майданчиків для паркування.
Взаємодія з підприємствами комунальної власності Харківської міської територіальної громади закріпленими за підпорядкованими виконавчими органами Харківської міської ради.
Представництво у встановленому порядку підпорядкованих виконавчих органів Харківської міської ради у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, трудовими колективами, громадянами.
Розгляд звернень та запитів на інформацію громадян та юридичних осіб, підготовка проєктів відповідей на ці звернення у межах компетенції.