Він нагадав, що в червні у місті були виведені з ладу 800 домофонних систем. За припущеннями комунальників, це була спланована акція, організована приватними фірмами, які раніше обслуговували замково-переговорні пристрої. Протягом липня працівники КСП «Харківміськліфт» відновили роботу всіх домофонів.
Як зазначив Роман Нехорошков, зараз ці фірми продовжують дезінформувати городян, повідомляючи про те, що саме вони обслуговують домофонні системи. Ці фірми висилають квитанції своїм колишнім абонентам з вимогою оплачувати послугу саме їм, погрожуючи при цьому позовами до суду. Але, за словами директора Департаменту житлового господарства, на сьогодні немає жодних правових і юридичних підстав для обслуговування цими фірмами домофонних систем, бо вони передані в комунальну власність, а їх балансоутримувачем є КСП «Харківміськліфт».
«Квитанції від цих фірм можна з чистою совістю ігнорувати. Зараз вони почали дезінформувати мешканців будинків комунальної форми власності, що є рішення суду, за яким вони продовжують обслуговувати домофони, що це саме вони робили ремонт пошкодженого домофонного обладнання, що «Харківміськліфт» не має права обслуговувати домофонні системи. Все це не відповідає дійсності», - підкреслив Роман Нехорошков.
Він повідомив, що дійсно був поданий позов у Києві на рішення Харківської міської ради в частині порядку установлення домофонних систем в будинках комунальної форми власності та в частині передачі домофонних систем в комунальну власність.
«Але, згідно зі ст. 99 Цивільного кодексу України, такі претензії приймаються протягом шести місяців з моменту прийняття відповідних рішень органами влади. Ми їх приймали у вересні та у грудні 2013 року, а позов був поданий в кінці липня 2014 року, тому навіть з формальної точки зору строк не був витриманий. Суд у Києві задовольнив вимоги позивача, але була подана апеляція, тому рішення не набуло чинності», - зазначив Роман Нехорошков.
Він закликав харків'ян, які проживають у будинках комунальної форми власності, оплачувати цю послугу тільки КСП «Харківміськліфт» або ж за квитанціями «Мегабанку», з яким у комунального підприємства укладено договір на прийом платежів.
За словами Романа Нехорошкова, в липні сплата абонентами за користування домофонами склала 90%, що є найвищим показником в 2014 році.
Всього КСП «Харківміськліфт» обслуговує 7300 домофонів та 200 тис. абонентів.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
12:08
У Харкові запустили деякі тролейбусні маршрути
-
11:57
У Харкові завершують будівництво підземної школи
-
11:24
Ігор Терехов розповів про ситуацію з електропостачанням
-
10:59
У Харкові через останні обстріли пошкоджено 19 будинків
-
08:06
У метро зменшили інтервали руху потягів
-
27/03/2024
КВПВ оновлює обладнання
-
27/03/2024
У Харкові замінили 6 кілометрів внутрішньобудинкових систем
-
27/03/2024
На міське кладовище впав збитий безпілотник
-
27/03/2024
У Харкові відновили трансляцію пересування міського транспорту
-
26/03/2024
Відключення електропостачання в Харкові може не збігатися з графіками
-
26/03/2024
У метрополітені зменшили інтервали прибуття потягів
-
26/03/2024
Ворог вчергове атакував Харків
-
26/03/2024
Молодих людей запрошують взяти участь у конкурсі
-
26/03/2024
З початку року у Харкові замінили 240 пожежних гідрантів
-
26/03/2024
Ігор Терехов: Імена загиблих гвардійців назавжди закарбовані в історії Харкова
-
25/03/2024
Ігор Терехов привітав працівників СБУ з професійним святом
-
25/03/2024
У Харкові достроково завершать опалювальний сезон
-
25/03/2024
Комунальники за вихідні усунули 20 аварій на водоводах
-
25/03/2024
З Харкова за тиждень вивезли більше 28 тисяч кубометрів сміття