Департамент реєстрації опрацював понад 800 звернень харків’ян
13 травня 2022 11:36 Суспільство
Департамент реєстрації опрацював понад 800 звернень харків’ян  Фахівці Департаменту реєстрації протягом квітня надали понад 800 консультацій та роз'яснень, що надійшли через електронну пошту та соціальні мережі, а також у телефонному режимі.

Близько 35% усіх запитань стосувалися сфери діяльності департаменту, решта – отримання статусу внутрішньо переміщеної особи, соціальних виплат, гуманітарної допомоги, свідоцтв про народження та смерть, а також отримання та продовження строку дії паспортних документів. 

Крім того, наприкінці квітня Департаменту реєстрації було відновлено доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. За перший тиждень його роботи послуги у сфері бізнесу онлайн отримали 30 харків'ян. 

«Чекаємо на поступове відновлення інших послуг. Слідкуйте за нашими новинами у соціальних мережах», - зазначили у департаменті. 

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини