«Харківводоканал» щомісяця обробляє понад 80 тисяч дзвінків
27 листопада 2023 12:40 ЖКГ
«Харківводоканал» щомісяця обробляє понад 80 тисяч дзвінків Відділ інформації Департаменту збуту КП «Харківводоканал» щомісяця приймає понад 80 тис. телефонних дзвінків від харків'ян.

Про це сьогодні, 27 листопада, повідомив начальник відділу Олег Васильєв.

За його словами, фахівці інформують абонентів про нарахування та розмір боргів, обробляють показання квартирних приладів обліку води та вносять їх до бази даних, надають довідкову інформацію про КП та ін.

Він підкреслив, що в підрозділі постійно працюють над покращенням якості послуг, що надаються.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини