«Харківводоканал» оперативно реагує на звернення містян
11 грудня 2024 11:50 ЖКГ
«Харківводоканал» оперативно реагує на звернення містян Співробітники відділу роботи зі зверненнями громадян управління інформаційного забезпечення та контролю документообігу КП «Харківводоканал» цього року опрацювали понад 2,7 тис. заяв харків'ян, адвокатських запитів та звернень щодо отримання публічної інформації.

Як повідомила начальник відділу Тетяна Нікуліна, більшість звернень стосується оплати й перерахунку комунальних послуг. Крім того, працівники відділу контролюють виконання доручень Харківського міського голови.

«Цього року ми своєчасно відреагували майже на 80 заяв, що надійшли на гарячу лінію Ігоря Терехова. Також аналізуємо та обробляємо заявки громадян у міську диспетчерську службу «1562». З початку року таких звернень було отримано 84,6 тис., і зазвичай їх виконують протягом 3-5 днів», - зазначила вона.

Серед інших актуальних питань містян - технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення, встановлення й опломбування лічильників, впорядкування територій після ремонтів, якість води та стабільність її тиску.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини