КВПВ за рік відпрацював майже 19 тисяч звернень харків’ян
31 грудня 2024 11:00 ЖКГ
КВПВ за рік відпрацював майже 19 тисяч звернень харків’ян У 2024 році КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» опрацювало 18,8 тис. звернень від громадян, підприємств та організацій, що на 11,8 тис. більше, ніж торік.

З загальної кількості 13,1 тис. звернень надійшли від мешканців. Найчастіше питання стосувалися перерахунку нарахувань за послуги, переоформлення особових рахунків, зарахування коштів, коригування кількості мешканців, перенесення контейнерів та впорядкування контейнерних майданчиків.

Ще 5,6 тис. заяв було отримано від юридичних осіб, які зверталися з питаннями щодо умов договорів, оренди контейнерів, коригування графіків та обсягів вивезення сміття.

Звернення надходили через службу «1562», гарячу лінію міського голови, поштою та в соціальних мережах. На всі запити були надані своєчасні відповіді.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини