Близько 40 тисяч заяв подали харків'яни на отримання пільгового E-ticket
12 січня 2018 16:14 Суспільство
Близько 40 тисяч заяв подали харків'яни на отримання пільгового E-ticket Близько 40 тис. оформлених заяв-анкет подали харків'яни на отримання пільгового єдиного електронного квитка «E-ticket».

Як повідомив голова правління ПАТ «Мегабанк» Олександр Шипілов, більша частина цих заяв вже передана до КП «Харківпас». Це комунальне підприємство обробляє документи і, в свою чергу, передає їх до органів соціального захисту, фахівці яких перевірятимуть зібрані дані і підтверджуватимуть право на пільгу для кожного заявника.

Нагадаємо, щоб отримати пільговий «E-ticket», необхідно заповнити анкету, яку можна завантажити тут. Після цього бланк потрібно роздрукувати та заповнити. Крім того, бланк анкети можна отримати в будь-якому відділенні банку і в будь-якому пункті прийому комунальних платежів в тому числі розташованих у Харківському метрополітені. Ці ж бланки роздають у центрах надання адміністративних послуг і в районних адміністраціях Харкова.

Зазначимо, щодня харків'яни здають до «Мегабанку» на отримання пільгового квитка близько 7 тис. анкет.

«Подати документи, оформлені заявником, може й інша людина, наприклад, її родич. Хочу також звернути увагу на те, що, оскільки термін прийому документів не обмежений, бланк анкети можна взяти додому, без поспіху заповнити його і потім принести. Це дозволить уникнути піків скупчення людей у ​​відділеннях, прискорить процес прийому заяв і, звичайно, зменшить кількість помилок при заповненні. Заповнювати бланк анкети прямо на місці, у відділенні, відразу після отримання немає необхідності», - зазначив голова правління банку.

Він також порадив харків'янам не займати чергу з ранку, оскільки це призводить до скупчення людей у ранкові години роботи банківських підрозділів. До полудня ажіотаж значно спадає, а в післяобідній час заявників приймають практично в штатному режимі.

Додаткову інформацію щодо оформлення пільгового проїзного квитка харків'яни можуть отримати, звернувшись до контакт-центру «Мегабанку» за номером «гарячої лінії»: 0-800-50-44-00.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини