
Електротранспорт придбаний в рамках угоди з Європейським банком реконструкції та розвитку для КП «Тролейбусне депо №2».
Як повідомив заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов, новий рухомий склад виготовлений в Луцьку, виробник - автоскладальний завод ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс». Тролейбуси будуть надходити партіями, незабаром приїдуть ще два, в серпні - близько 30, а до кінця осені місто отримає всі 57 одиниць. Сума контракту - 11,5 млн євро, до якої крім вартості транспорту входить поставка запчастин і устаткування.
За словами віцемера, в тролейбусах встановлені двигуни харківського ДП «Електроважмаш», і вся система управління, крім ходових частин, українського виробництва. Два нових тролейбуси вийдуть на маршрути протягом тижня.
Як повідомив директор КП «Тролейбусне депо №2» Дмитро Липовий, до технічного завдання підійшли з урахуванням побажань пасажирів, водіїв і громадських організацій. Нові тролейбуси - з низькою підлогою, обладнані зручним в експлуатації майданчиком для людей з обмеженими можливостями, можуть нахилятися в бік на 7-10 см для посадки. Посередині салону встановлений кондиціонер посиленої потужності для пасажирів, ще один - біля водія. Також у нових тролейбусах збільшено кількість опалювальних приладів.
Директор депо зазначив, що новий транспорт більш просторий, стеля в ньому вище, панорамні вікна інші, кватирки ширше, а за рахунок іншого розміщення обладнання на задньому майданчику є п'ять посадочних місць, а не три, як в тролейбусах «ЛАЗ». У тролейбусах встановлені камери відеоспостереження і відеореєстратор, а також великі дзеркала в самому вагоні. Крім того, всередині салону передбачені USB-порти для зарядки техніки, а від Wi-Fi вирішили відмовитися, оскільки в місті гарне покриття мобільного інтернету.
Директор луцького автозаводу «Автомобільної компанії «Богдан Моторс» Дмитро Писаний додав, що ці тролейбуси з автономним ходом, тобто в разі потреби можуть опустити «роги» і приблизно з кілометр їхати, як автобуси. Це нова розробка троллейбусів, які застосовують поки в декількох містах України.
Нові тролейбуси вийдуть на різні маршрути. За рахунок поставки 57 одиниць парк депо №2 оновлять на 70-80%.
Євген Водовозов підкреслив, що розвиток електротранспорту - один із пріоритетних напрямків роботи міської влади. З наступного тижня почнеться будівництво нової тролейбусної лінії, яка остаточно замкне коло Північної Салтівки. Також незабаром буде оголошено тендер на закупівлю нового транспорту для тролейбусного депо №3. Тролейбусів закуплять менше, але близько 25% з них будуть довгі, 18-метрові.
Заступник міського голови зазначив, що всього планується придбати для Харкова близько 100 нових тролейбусів. Крім того, оголошено конкурс на закупівлю семи складів метрополітену.
«Вперше в Україні оголосили конкурс на склади з нестандартними технічними умовами. Це буде не такий рухомий склад, до якого всі звикли, а «труба» - тобто повністю прохідний, склад-вагон як одне ціле. Сподіваємося, що перші отримаємо через півтора року», - повідомив Євген Водовозов.
Також він зазначив, що в місті продовжують впроваджувати єдиний електронний квиток «E-ticket». На прохання харків'ян розроблений новий валідатор, який зможе приймати всі види оплат, зокрема - не тільки картку електронного квитка, а й банківські карти. Євген Водовозов зазначив, що перейти повністю на E-ticket планується, як тільки все досконально перевірять і буде впевненість в безперебійній роботі системи.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

-
18:02
Малозабезпечені сім'ї можуть скористатися програмою «Рука допомоги»
-
17:17
У Харкові проведуть великий онлайн-форум для майбутніх абітурієнтів
-
16:37
У Харкові проводять анкетування серед пасажирів громадського транспорту
-
16:13
Робітники КВПВ вивозять сміття з Тюринки
-
15:34
У Харкові за тиждень 1298 осіб захворіли на грип та ГРВІ
-
15:17
У Харкові наводять лад на території кладовищ
-
13:26
У Шевченківському районі ліквідували понад 140 аварій на водоводах
-
12:21
У Харкові деякі кладовища закриють для відвідування через мінну небезпеку
-
09:15
#Обличчя_Харкова. Костянтин Єрмановський - слюсар «Тепломереж», який пішов на фронт
-
27/03/2023
У Харкові пропонують присвоїти низці топонімів імена загиблих захисників та видатних українців
-
27/03/2023
У Харкові знаходять приховані витоки на мережах водопостачання
-
27/03/2023
У частині Холодногірського району не буде води
-
27/03/2023
«Тепломережі» готуються до тимчасового похолодання
-
27/03/2023
Харків продовжуватиме співпрацю з ООН
-
27/03/2023
У Харкові за тиждень усунули 60 аварій на водоводах
-
27/03/2023
Харківські боксери виграли у Польщі Кубок мерів
-
27/03/2023
#Обличчя_Харкова. Олег Білокобиленко - покрівельник КП «ХРБП»
-
26/03/2023
Ігор Терехов привітав нацгвардійців з професійним святом
-
25/03/2023
Ігор Терехов взяв участь в урочистостях з нагоди Дня СБУ