
Як повідомили сьогодні, 23 листопада, на підприємстві, кількість заявок до міської інформаційно-диспетчерської служби «15-62» на проблеми з опаленням з 14 жовтня по 15 листопада, порівняно з 2020 роком, значно скоротилася.
«Старт нового опалювального сезону показав, що КП «ХТМ» підготувалося до нього якісніше, ніж у попередні роки. Так, торік скарг було майже 70 тис., цього року - на 20 тис. менше. Це, передусім, пов'язано з тим, що підприємство провело масштабні перекладки магістральних та внутрішньоквартальних мереж, реконструкцію старих котелень і капітальний ремонт котлів, заміну устаткування, що зносилося за роки експлуатації, на джерелах теплопостачання. Це значно скоротило кількість скарг городян на відсутність тепла у квартирах із майже 50 тис. у 2020 році до 18 тис. цього року. Також зменшилася кількість скарг на низьку температуру у квартирах - із майже 500 до 300», - зазначили на підприємстві.
У КП «ХТМ» нагадали, що система опалення запускалася протягом двох тижнів, а не трьох, як це було раніше. У зв'язку з цим графік підключення будинків зрушився, проте заявок на холодні батареї надійшло всього 13, порівняно з 64-ма торік. Також прискорений графік запуску тепла вплинув на кількість заявок на холодні стояки у квартирах. Цього року їх побільшало на 6 тис. Але принципова зміна підходу «Тепломереж» до звернень громадян дозволила в стислий термін провести розвітрювання внутрішньобудинкових систем теплопостачання, що дало можливість пустити тепло в квартири. Для цього були сформовані додаткові бригади, роботи велися цілодобово, без вихідних та свят.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
09:00
Ігор Терехов привітав працівників СБУ з професійним святом
-
24/03/2023
Харківська міськрада висловлює співчуття рідним Валерія Дробушка
-
24/03/2023
У Харкові проводять експертизу пошкоджених будинків
-
24/03/2023
У Харкові відновлюють понад 50 будинків
-
24/03/2023
Трамвай №8 тимчасово курсуватиме іншим маршрутом
-
24/03/2023
У Харкові продовжують вмикати вуличне освітлення
-
24/03/2023
У Харкові усунули 11 аварій на мережах водопостачання
-
24/03/2023
Червоний Хрест продовжує підтримувати комунальні підприємства Харкова
-
24/03/2023
«Тепломережі» готуються до закінчення опалювального сезону
-
24/03/2023
Харків’ян закликають долучитися до збору для бійців тероборони
-
24/03/2023
#Обличчя_Харкова. Андрій Дяченко - зварювальник КП «Харківводоканал»
-
23/03/2023
Харків’ян попереджають про штрафи за порушення правил паркування
-
23/03/2023
За тиждень з Харкова вивезли понад 50 тисяч кубометрів сміття
-
23/03/2023
У Харкові облаштовують вуличні колонки для набирання води
-
23/03/2023
На Ново-Баварському проспекті відновлюють каналізаційний колектор
-
23/03/2023
У п’ятницю трамваї №6 та 8 тимчасово змінять маршрути
-
23/03/2023
У Харкові стартувала масштабна акція з висадки дерев
-
23/03/2023
Харків'янки вибороли золоті медалі на Кубку світу з підводного спорту
-
23/03/2023
Харків'ян просять не відвідувати цвинтар №17 через мінну загрозу