«Харківводоканал» оперативно реагує на звернення містян
20 листопада 2023 13:00 ЖКГ
«Харківводоканал» оперативно реагує на звернення містян В абонентних відділах Департаменту збуту КП «Харківводоканал» оперативно реагують на звернення харків'ян щодо різноманітних проблем.

Як повідомила сьогодні, 20 листопада, начальник абонентного відділу Основ'янського та Слобідського районів Ольга Остапович, фахівці підрозділу обслуговують понад 103 тис. особових рахунків.

«Щодня в робочі дні приймаємо понад 70 харків'ян. Містянам, у яких немає можливості прийти на прийом, проводимо консультації та надаємо допомогу зручним для них способом. Головним питанням залишається нарахування коштів за спожиті послуги водопостачання та водовідведення, а також їх перерахунок», - розповіла Ольга Остапович.

Також фахівці надають рекомендації щодо встановлення приладів обліку води, оформляють договори реструктуризації боргів та займаються роз'яснювальною роботою з неплатниками.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини