
Підписання відбулося у Харківській міській раді.
Як повідомив Ігор Терехов, документ передбачає розвиток чотирьох онлайн-сервісів: отримання довідки про оплату житлово-комунальних послуг, передача показань приладів обліку, виклик майстра, онлайн-оплата послуг ЖКГ.
«Мегабанк» - надійний партнер міської ради. У нас існує Єдиний розрахунковий центр, де люди оплачують комунальні послуги. Думаю, харків'яни оцінять спільні зусилля міської ради, виконавчого комітету та нашого партнера - «Мегабанку», - зазначив Ігор Терехов.
Олексій Яценко подякував міській владі за співпрацю і зазначив, що харків'яни зможуть користуватися новими, якісними і потрібними сервісами, а партнерські відносини міської влади і фінустанови будуть розвиватися.
Як пояснив після церемонії підписання заступник міського голови з питань цифрової трансформації Олег Дробот, ці чотири послуги будуть доступні в новому додатку під робочою назвою «Єдиний кабінет харків'янина», який планується презентувати 1 червня.
«Завдяки цьому додатку харків'яни будуть отримувати послуги за допомогою свого смартфона. Меморандум, який підписали сьогодні, передбачає спектр послуг у комунальній сфері. Через додаток харків'янин зможе отримати інформацію про заборгованість або відсутності боргу перед комунальними підприємствами або компаніями «Харківобленерго» та «Харківміськгаз», які ми також плануємо включити в додаток. Довідка про відсутність заборгованості потрібна для операцій з нерухомістю, в інших ситуаціях, і поки її можна отримати, тільки якщо обійти всі підприємства. Ми її зробимо онлайн», - розповів Олег Дробот.
Друга онлайн-послуга, над якою працюють, - передача показань приладів обліку. «Сьогодні це можна робити в особистих кабінетах на різних сайтах підприємств, але ми це зведемо в одне місце. Ще одна послуга - виклик майстра додому для повірки приладів обліку тощо, щоб людина могла домовитися з усіма підприємствами на час, коли їй зручно. Тобто ми взяли всі точки дотику жителів з комунальними підприємствами, які постачають послуги, і звели все в один електронний сервіс», - зазначив Олег Дробот.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
08/06/2023
Харків’яни можуть передати допомогу постраждалим внаслідок підриву Каховської ГЕС
-
08/06/2023
Ігор Терехов: Проїзд у метро залишається безкоштовним
-
08/06/2023
Ігор Терехов привітав з професійним святом компанію «Дебант Україна»
-
08/06/2023
Ігор Терехов взяв участь у міжнародній конференції про розвиток міста
-
08/06/2023
Молодіжна рада продовжить реалізацію соціальних ініціатив
-
08/06/2023
У Харкові продовжують боротися з несанкціонованими звалищами
-
08/06/2023
У Салтівському районі внутрішньобудинкові системи готують до опалювального сезону
-
08/06/2023
КВПВ просить водіїв не заважати вивезенню побутових відходів
-
08/06/2023
У Харкові налічується понад три тисячі захисних споруд
-
08/06/2023
«Харківські тепломережі» доставили гуманітарну допомогу в Херсон
-
08/06/2023
Комунальники прибирають територію цвинтаря «Сосни»
-
08/06/2023
Сьогодні - день народження почесного харків'янина Віля Бакірова
-
08/06/2023
З 1 по 7 червня у Харкові народилося 47 дітей
-
07/06/2023
На вулиці Римарській майже усунули наслідки ворожого обстрілу
-
07/06/2023
«Харківські тепломережі» відправили гуманітарну допомогу до Херсону
-
07/06/2023
У Харкові забезпечують генераторами об’єкти водопостачання
-
07/06/2023
У Варшаві обговорили відновлення Харкова та України
-
07/06/2023
«Харківводоканал» завершив ремонт комунікацій на вулиці Римарській
-
06/06/2023
Делегація з Харкова відвідала Люблін