Як повідомив сьогодні, 6 серпня, начальник технічного відділу КП «Тролейбусне депо №2» Валерій Ковтун, два нових склади вже курсують на тролейбусних маршрутах №3 і 35. Днями підприємство отримало ще три нових тролейбуси, які вже пройшли ревізію та техогляд і готуються до пуску на маршрути.
За його словами, новий рухомий склад більш комфортний для пасажирів, оснащений низкою сучасних функцій, зокрема, має пандус, автономний хід на випадок об'їзду аварійних ділянок, а також можливість опускати і піднімати правий бік при під'їзді до низьких зупинок. Крім того, в деяких параметрах нові тролейбуси перевершили побратимів марки «ЛАЗ». Так, в салоні тролейбуса «Богдан» встановлені антивандальні сидіння з підлокітниками, є USB-роз'єми для зарядки гаджетів пасажирів, а місце для людей з інвалідністю обладнано спинкою.
«Технічні характеристики тролейбусів «Богдан» відповідають міжнародним стандартам. На відміну від тролейбусів «ЛАЗ» нові склади оснащені незалежною підвіскою, завдяки чому у тролейбусів поліпшена амортизація. Також в салонах звільнена задня площадка і немає апаратного ящика, який створює незручності пасажирам і кондукторам. Новий склад обладнаний протибуксирною системою, яка покращує проїжджуваність транспорту в осінньо-зимовий період», - розповів Валерій Ковтун.
Переваги нового рухомого складу відзначили і водії підприємства, оскільки виробник потурбувався і про їхній комфорт. Так, тепер системою кондиціонування обладнаний не тільки салон тролейбуса, але і кабіна водія. Також у ній передбачені місця для особистих речей водія і навіть для пляшки з водою. Крім того, в салоні встановлені чотири відеокамери і два дзеркала. Всі камери виведені на міні-монітор, який знаходиться в кабіні водія.
«Таким чином, у мене хороший огляд середнього і заднього майданчиків. Також у новому тролейбусі більш комфортний і місткий салон, покращено освітлення, легке управління, тролейбус практично безшумний. А за допомогою автономного ходу ми можемо об'їжджати місця аварій і обривів контактних мереж», - зазначив водій Сергій Морозов.
Як повідомив начальник техвідділу, після того, як новий рухомий склад обкатають, а за нормами нові тролейбуси повинні проїхати по 50 км, їх виведуть на маршрути.
Нагадаємо, в рамках кредитної угоди з Європейським банком реконструкції та розвитку Харків придбав 57 нових тролейбусів виробництва корпорації «Богдан Моторс» для КП «Тролейбусне депо №2». Рухомий склад надходить в місто партіями, всі тролейбуси повинні бути доставлені у Харків до кінця року.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
18:31
У Харкові пройшов фестиваль професій
-
15:09
У Харкові оновили два кілометри водоводів
-
13:21
Комунальники закрили 80% контурів пошкоджених будинків
-
12:08
У Харкові запустили деякі тролейбусні маршрути
-
11:57
У Харкові завершують будівництво підземної школи
-
11:24
Ігор Терехов розповів про ситуацію з електропостачанням
-
10:59
У Харкові через останні обстріли пошкоджено 19 будинків
-
08:06
У метро зменшили інтервали руху потягів
-
27/03/2024
КВПВ оновлює обладнання
-
27/03/2024
У Харкові замінили 6 кілометрів внутрішньобудинкових систем
-
27/03/2024
На міське кладовище впав збитий безпілотник
-
27/03/2024
У Харкові відновили трансляцію пересування міського транспорту
-
26/03/2024
Відключення електропостачання в Харкові може не збігатися з графіками
-
26/03/2024
У метрополітені зменшили інтервали прибуття потягів
-
26/03/2024
Ворог вчергове атакував Харків
-
26/03/2024
Молодих людей запрошують взяти участь у конкурсі
-
26/03/2024
З початку року у Харкові замінили 240 пожежних гідрантів
-
26/03/2024
Ігор Терехов: Імена загиблих гвардійців назавжди закарбовані в історії Харкова
-
25/03/2024
Ігор Терехов привітав працівників СБУ з професійним святом