
Про це сьогодні, 31 серпня, повідомив журналістам директор Департаменту інфраструктури Сергій Дульфан.
За його словами, затримка із запуском системи «E-ticket» була викликана змінами в законодавстві, зокрема, в порядку видачі пільгових проїзних карток, який був покладений на органи соціального захисту населення, квотуванням кількості пільгових поїздок, а також висновком з ужитку дрібних купюр. Тому виникла необхідність внести зміни до технічних вимог для терміналів оплати та валідаторів.
«Ще один фактор обумовлений тим, що були введені нові вимоги в метрополітені, згідно з якими необхідно ввести подвійний контроль за транзакціями. З огляду на, що ми маємо справу з бюджетними коштами, порядок їх використання передбачає наявність контролю. Тобто для роботи кожного терміналу і валідатора в підземному транспорті з'явилася необхідність встановлення двох ліній зв'язку - одна з них буде обслуговувати блок, встановлений в метрополітені для здійснення контролю за транзакціями, а друга лінія направлятиметься на сервер інвестора, де відбувається обробка транзакцій для розрахунку з перевізниками», - зазначив Сергій Дульфан.
За його словами, на сьогоднішній день необхідні мережі прокладені на 10 станціях метро, на інших роботи тривають. Крім того, новими валідаторами обладнали вже 10 станцій підземки, 71 термінал встановлено в вестибюлях метро, ще 20 - в переходах. Щоб уникнути збоїв в період переходу на систему електронного квитка, в підземці працюватимуть одночасно нові і старі термінали поповнення.
«На першому етапі ми оснащуємо два термінали для пропуску за новими картами - вони у нас сьогодні завантажені під платні поїздки. У міру видачі пільгових карт збільшуватиметься частка валідаторів під нові картки і зменшуватиметься під старі», - підкреслив Сергій Дульфан.
Зазначимо, що для поповнення карток для проїзду в наземному міському електротранспорті по місту вже встановлено 166 терміналів. Всього планується встановити до 200 терміналів для наземного транспорту і ще 200 - для підземного. За словами Сергія Дульфана, сьогодні до 45% поїздок в наземному міському електротранспорті оплачується електронними картками.
Повністю завершити всі роботи з переоснащення програмного забезпечення і запустити систему єдиного електронного квитка планують до 1 листопада. При цьому з 20 вересня почнеться видача пільгових проїзних карток для школярів, з 1 жовтня їх почнуть видавати студентам, а з 1 листопада - всім іншим пасажирам пільгових категорій.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

-
08:55
Ігор Терехов привітав нацгвардійців з професійним святом
-
25/03/2023
Ігор Терехов взяв участь в урочистостях з нагоди Дня СБУ
-
25/03/2023
В Україні відбудеться перехід на літній час
-
25/03/2023
Ігор Терехов привітав працівників СБУ з професійним святом
-
24/03/2023
Харківська міськрада висловлює співчуття рідним Валерія Дробушка
-
24/03/2023
У Харкові проводять експертизу пошкоджених будинків
-
24/03/2023
У Харкові відновлюють понад 50 будинків
-
24/03/2023
Трамвай №8 тимчасово курсуватиме іншим маршрутом
-
24/03/2023
У Харкові продовжують вмикати вуличне освітлення
-
24/03/2023
У Харкові усунули 11 аварій на мережах водопостачання
-
24/03/2023
Червоний Хрест продовжує підтримувати комунальні підприємства Харкова
-
24/03/2023
«Тепломережі» готуються до закінчення опалювального сезону
-
24/03/2023
Харків’ян закликають долучитися до збору для бійців тероборони
-
24/03/2023
#Обличчя_Харкова. Андрій Дяченко - зварювальник КП «Харківводоканал»
-
23/03/2023
Харків’ян попереджають про штрафи за порушення правил паркування
-
23/03/2023
За тиждень з Харкова вивезли понад 50 тисяч кубометрів сміття
-
23/03/2023
У Харкові облаштовують вуличні колонки для набирання води
-
23/03/2023
На Ново-Баварському проспекті відновлюють каналізаційний колектор
-
23/03/2023
У п’ятницю трамваї №6 та 8 тимчасово змінять маршрути