
Під час зустрічі у Харківській міській раді директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська розповіла гостям про організацію системи надання адміністративних та соціальних послуг у місті.
За її словами, кількість послуг, що надаються, постійно зростає, як і кількість звернень громадян. У головному офісі Центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділах у середньому фіксується близько 100 тис. звернень на місяць.
«У нас надається понад 220 видів адміністративних послуг. Для цього задіяно 74 суб'єкти надання цих послуг. Найбільш затребувані серед них - реєстрація місця проживання, оформлення внутрішніх і закордонних паспортів, видача довідок з Єдиного реєстру територіальної громади Харкова і реєстрація бізнесу. Всі центри адаптовані для обслуговування людей з інвалідністю», - зазначила Вікторія Китайгородська.
Також вона розповіла, що для зручності громадян та оперативності в роботі ЦНАП були впроваджені сучасні електронні сервіси. Наприклад, у 2018 році онлайн-консультацією скористалися понад 10 тис. осіб, а за шість місяців 2019 року - 5,6 тис.
У свою чергу директор Департаменту праці та соціальної політики Лариса Болгова поділилася досвідом організації роботи центрів надання соціальних послуг «Прозорий офіс», які функціонують у Шевченківському і Київському районах.
«Ми орієнтуємося на потреби людей, працюємо без перерви на обід. У нас все доступно і відкрито. Надається 107 соціальних послуг, в тому числі 17 пенсійних. У середньому в кожен «Прозорий офіс» звертається близько 800 осіб на день, а в Регіональний центр послуг - більше однієї тисячі. Найпопулярніші звернення стосуються нарахування субсидій, надання соціальної допомоги та пільг. Значний обсяг роботи нам додає обслуговування майже 84 тис. тимчасово переміщених осіб, які перебувають у нас на обліку. В цілому ж, ми бачимо, що «Прозорі офіси» користуються значною популярністю, люди дуже задоволені», - зазначила Лариса Болгова.
Крім цього, досвідом роботи з дніпровської делегацією поділився директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, який розповів про особливості надання послуги з реєстрації/зняття людини з місця проживання і використання в цьому питанні різних електронних сервісів та реєстрів.
Після зустрічі в міськраді гості з Дніпра ознайомилися з роботою «Прозорого офісу» в Шевченківському районі та Регіонального центру послуг.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
02/12/2023
Будівництво першої в Харкові підземної школи планують завершити в січні
-
02/12/2023
Ігор Терехов: Харків готовий до можливих блекаутів
-
01/12/2023
Мешканці Харкова отримали понад 10 мільйонів порцій безоплатних обідів
-
01/12/2023
Ігор Терехов привітав з професійним святом співробітників прокуратури
-
01/12/2023
Місто звільнило від орендної плати низку категорій орендарів
-
01/12/2023
Комунальники усувають наслідки снігопаду
-
01/12/2023
У Харківській міськраді - новий депутат
-
01/12/2023
Низку харків'ян нагородили почесними грамотами міськради
-
01/12/2023
У Харкові збільшили фінансування на освіту
-
01/12/2023
Сьогодні - день народження почесної харків’янки Олександри Зуб
-
30/11/2023
На вулиці Георгія Тарасенка відновлюють пошкоджений будинок
-
30/11/2023
За тиждень бригади КВПВ вивезли 45 тисяч кубометрів сміття
-
30/11/2023
Комунальники відремонтували насосну станцію, яка обслуговує три райони
-
30/11/2023
За минулий тиждень у Харкові народилося 68 дітей
-
29/11/2023
У п’ятницю відбудеться сесія Харківської міської ради
-
29/11/2023
В Індустріальному районі комунальники оновлюють комунікації
-
29/11/2023
Попри негоду, бригади КВПВ підтримують чистоту в Харкові
-
29/11/2023
У Харкові стартувала міжнародна акція проти насильства
-
29/11/2023
Вночі водопостачання трьох районів здійснюватиметься зі зниженим тиском