У Харкові на шляху створення «розумного» міста планують відкрити офіс реформ
02 жовтня 2018 17:54 Місто
У Харкові на шляху створення «розумного» міста планують відкрити офіс реформ Рішення про створення комунального закладу «Офіс реформ Харкова» винесуть на найближчу сесію Харківської міської ради.

Сьогодні, 2 жовтня, на засіданні постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та інженерної інфраструктури міста Харківської міської ради проект офісу представили директор Департаменту реєстрації Олег Дробот і глава Молодіжної ради при Харківському міському голові Михайло Лазарєв.

За їхніми словами, Харків давно потребував установи, яка займалося б впровадженням інноваційних проектів, досліджувала новаторські ідеї, які реалізують в інших містах України та світі, а також акумулювала б успішні харківські ініціативи для обміну ними з іншими регіонами. Головне завдання проекту - зробити Харків найкомфортнішим містом для життя за допомогою впровадження ефективних технологій в усі сфери життєдіяльності. Невелика команда займеться такими напрямками, як підвищення ефективності управління, залучення жителів до процесу прийняття рішень, побудова комунікації міської влади і городян, створення «розумного» міста, впровадження смарт-технологій та електронного управління.

Як зазначив Олег Дробот, це поширена світова практика. Такі офіси вже працюють у Львові, Дніпрі, Хмельницькому, Полтаві та Кривому Розі. Принципами роботи «Офісу реформ Харкова» стануть відкритість і єдність. Спільно на результат працюватимуть органи місцевого самоврядування, комунальні підприємства, інші міста і міжнародні організації.

Олег Дробот нагадав, що Харків першим в Україні почав проект «Smart Сity UA» спільно з компанією «Vodafone». Зараз у роботі знаходяться 36 проектів, які стосуються різних сфер життєдіяльності. Крім того, міська влада працює з компанією «Google» щодо впровадження проектів з картографії і веде переговори з Естонською академією електронного управління (EGA). З EGA планується реалізувати проект з підвищення електронної грамотності населення.

«Сервіси впроваджуються, а питання їх використання залишаються на другому місці, і дуже важливо, щоб люди навчилися користуватися ними за допомогою своїх телефонів і комп'ютерів», - зазначив директор Департаменту реєстрації.

Нагадаємо, що у місті реалізується Програма електронного управління, працює Портал електронних сервісів, через який, зокрема, можна отримати довідку про склад сім'ї онлайн. Крім того, ведеться активна робота з залучення жителів міста у процеси розвитку Харкова. Так, у перший рік роботи Бюджету участі харків'яни подали 305 проектів, які хочуть реалізувати, і 167 з них зараз знаходяться на голосуванні на сайті «Портал харків'янина». Це другий результат в Україні.

Крім того, запроваджено новий проект «Агент Х». У центрах надання адміністративних послуг за допомогою QR-коду людина отримує доступ до Google-форми, де може оцінити якість обслуговування. Це дозволить зібрати всі пропозиції й зауваження харків'ян до сервісів і разом з профільними департаментами усунути помилки.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини