
Директор Департаменту реєстрації Олег Дробот нагадав, що торік у будівлі БТІ (пл. Павлівська, 4) почалася реконструкція, на час якої фронт-офіс підприємства (приміщення для прийому громадян) був перенесений на вул. Полтавський Шлях, 11, де знаходиться Центр надання адміністративних послуг Новобаварського району. Але через тісноту було вирішено знову перенести фронт-офіс БТІ на пл. Павлівську, але в іншу будівлю.
За його словами, з відкриттям нового фронт-офісу були впроваджені і нові стандарти обслуговування. Так, разом із розширеним переліком послуг з'явилася система електронної черги і можливість оплатити всі послуги підприємства в терміналах самообслуговування. У приміщенні облаштовані окремі зони очікування, обслуговування громадян, безкоштовних і платних консультацій з питань нерухомості, а також видачі результатів. Введена послуга кур'єрської доставки додому готових документів. Також можна отримати електронні копії всіх документів, які були виготовлені підприємством.
Як повідомив директор КП «ХМБТІ» Олексій Оберемок, терміни надання послуг були значно зменшені і можуть становити від 1 до 10 днів. Крім того, замовник може сам призначити день і час виходу техніка підприємства на об'єкт нерухомості.
За його словами, вже відкрита телефонна «гаряча лінія», на якій усі бажаючі можуть отримати інформацію або залишити відгуки про роботу фронт-офісу (095-55-67-800, 098-55-67-800, 063-55-67-800), а найближчим часом почне роботу оновлений сайт. Також із фронт-офісом можна зв'язатися за допомогою месенджерів «Viber», «WhatsApp» «Telegram».
Крім основних послуг в новому офісі БТІ можна отримати і деякі супутні послуги, наприклад, зареєструвати фізичну особу-підприємця, юридичну особу, внести зміни до реєстраційних даних, припинити бізнес тощо.
Час роботи фронт-офісу КП «ХМБТІ»: понеділок-вівторок - 9:00-18:00; середа - 9:00-20:00; четвер - 9:00-18:00; п'ятниця - 9:00-16:00, субота - 9:00-15:00, без перерви.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
02/06/2023
У Харкові стежитимуть за тим, щоб укриття завжди були відкриті
-
02/06/2023
Усі укриття в Харкові готові приймати людей
-
02/06/2023
На проспекті Гагаріна переклали 175 метрів колектору
-
02/06/2023
Харків'ян просять паркувати авто так, щоб не заважати проїзду спецтехніки
-
02/06/2023
«Харківводоканал» за місяць ліквідував понад 250 аварій
-
02/06/2023
У Харкові планують будувати житло за допомогою 3D-технологій
-
02/06/2023
З бюджету Харкова виділили понад 250 мільйонів на підтримку військових
-
02/06/2023
У Харкові планують розвивати виробництво дешевої електроенергії
-
02/06/2023
У Харкові триває процес закупівлі нових поїздів для метро
-
02/06/2023
Ігор Терехов: Навчальний рік плануємо почати у комбінованому режимі
-
02/06/2023
#Обличчя_Харкова. Володимир Балаж - начальник служби експлуатації КВЗК
-
01/06/2023
У Холодногірському районі відсвяткували День захисту дітей
-
01/06/2023
Театр «Тимур» показав виставу для дітей Основ’янського району
-
01/06/2023
Для мешканців селища Жуковського вводять новий автобусний маршрут
-
01/06/2023
У Харкові зміниться маршрут автобусу №33е
-
01/06/2023
У Центрі реабілітації дітей провели свято
-
01/06/2023
Ігор Терехов привітав зі святом дітей Новобаварського району
-
01/06/2023
Ігор Терехов зустрівся з переможцями акції «Поділися своїми мріями»
-
01/06/2023
Бригади КВПВ наводять лад у Немишлянському районі