У Харкові відкрився тимчасовий офіс БТІ (доповнено)
13 вересня 2017 10:19 Суспільство
У Харкові відкрився тимчасовий офіс БТІ (доповнено) Новий фронт-офіс КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» почав роботу сьогодні, 13 вересня, на 1-му поверсі Центрального універмагу (ЦУМ, пл. Павлівська, 1/3).

Директор Департаменту реєстрації Олег Дробот нагадав, що торік у будівлі БТІ (пл. Павлівська, 4) почалася реконструкція, на час якої фронт-офіс підприємства (приміщення для прийому громадян) був перенесений на вул. Полтавський Шлях, 11, де знаходиться Центр надання адміністративних послуг Новобаварського району. Але через тісноту було вирішено знову перенести фронт-офіс БТІ на пл. Павлівську, але в іншу будівлю.

«Харківський міський голова Геннадій Кернес дав нам доручення провести глобальну реформу КП «ХМБТІ». В рамках цієї реформи сьогодні ми презентуємо новий фронт-офіс підприємства. Заявники можуть отримати тут будь-які консультації, пов'язані з нерухомістю - будівництвом, спадкуванням, даруванням, реконструкцією, проведенням операцій тощо. Звичайно ж, надаються традиційні послуги - виготовлення технічного паспорта на об'єкт нерухомості будь-якої складності, реєстрація прав на нерухоме майно. До речі, оформлення заяв, заповнення бланків замовником залишилося в минулому - все це за нього зробить співробітник нашого підприємства», - зазначив Олег Дробот.

За його словами, з відкриттям нового фронт-офісу були впроваджені і нові стандарти обслуговування. Так, разом із розширеним переліком послуг з'явилася система електронної черги і можливість оплатити всі послуги підприємства в терміналах самообслуговування. У приміщенні облаштовані окремі зони очікування, обслуговування громадян, безкоштовних і платних консультацій з питань нерухомості, а також видачі результатів. Введена послуга кур'єрської доставки додому готових документів. Також можна отримати електронні копії всіх документів, які були виготовлені підприємством.

Як повідомив директор КП «ХМБТІ» Олексій Оберемок, терміни надання послуг були значно зменшені і можуть становити від 1 до 10 днів. Крім того, замовник може сам призначити день і час виходу техніка підприємства на об'єкт нерухомості.

За його словами, вже відкрита телефонна «гаряча лінія», на якій усі бажаючі можуть отримати інформацію або залишити відгуки про роботу фронт-офісу (095-55-67-800, 098-55-67-800, 063-55-67-800), а найближчим часом почне роботу оновлений сайт. Також із фронт-офісом можна зв'язатися за допомогою месенджерів «Viber», «WhatsApp» «Telegram».

Крім основних послуг в новому офісі БТІ можна отримати і деякі супутні послуги, наприклад, зареєструвати фізичну особу-підприємця, юридичну особу, внести зміни до реєстраційних даних, припинити бізнес тощо.

Час роботи фронт-офісу КП «ХМБТІ»: понеділок-вівторок - 9:00-18:00; середа - 9:00-20:00; четвер - 9:00-18:00; п'ятниця - 9:00-16:00, субота - 9:00-15:00, без перерви.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини