
Про це сьогодні, 17 червня, на пресконференції у Харківському пресклубі повідомив заступник міського голови з питань цифрової трансформації Олег Дробот.
За його словами, такий сервіс спростить придбання лікарських препаратів. «Лікар не писатиме нерозбірливим почерком, що треба купити. Онлайн-рецепт дозволить вибрати найближчу аптеку, де препарат дешевше, забронювати його і гарантовано отримати», - зазначив віце-мер.
Також він повідомив, що у персональному кабінеті на порталі «Helsi.mi» можна буде не тільки обрати лікаря, а й залишити відгук про його роботу. Харків’яни матимуть доступ до єдиної медичної карти, яка повністю замінить паперову, а також завжди матимуть під рукою результати аналізів та досліджень. Дані загружатимуться у персональний кабінет.
«Завжди можна буде подивитися, коли в останній раз робив флюорографію, а не згадувати», - зазначив Олег Дробот.
Заступник міського голови нагадав, що систему «Helsi.mi» запустили у Харкові в березні. Новий портал об’єднав усі лікарні, надав городянам змогу створювати персональні медичні кабінети та записуватися до лікарів онлайн. Цією послугою вже користується близько 10% харків’ян.
Крім того, у міських лікарнях планують встановити безкоштовні точки Wi-Fi, які потрібні лікарям і пацієнтам. А для того, щоб городянам було легше сприймати нововведення, у Харкові проводять масштабну роз’яснювальну роботу.
«Звичайно, перехід до нової системи важкий. Знімаємо відео, надаємо багато інформації в інтернеті, офлайні та на телебаченні, щоб люди зрозуміли, як користуватися новими послугами», - повідомив заступник міського голови.
Олег Дробот нагадав, що на найближчий сесії міськради планується ухвалити Концепцію розвитку цифрової грамотності жителів міста Харкова, в рамках якої городян навчатимуть користуватися онлайн-сервісами.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
02/06/2023
У Харкові стежитимуть за тим, щоб укриття завжди були відкриті
-
02/06/2023
Усі укриття в Харкові готові приймати людей
-
02/06/2023
На проспекті Гагаріна переклали 175 метрів колектору
-
02/06/2023
Харків'ян просять паркувати авто так, щоб не заважати проїзду спецтехніки
-
02/06/2023
«Харківводоканал» за місяць ліквідував понад 250 аварій
-
02/06/2023
У Харкові планують будувати житло за допомогою 3D-технологій
-
02/06/2023
З бюджету Харкова виділили понад 250 мільйонів на підтримку військових
-
02/06/2023
У Харкові планують розвивати виробництво дешевої електроенергії
-
02/06/2023
У Харкові триває процес закупівлі нових поїздів для метро
-
02/06/2023
Ігор Терехов: Навчальний рік плануємо почати у комбінованому режимі
-
02/06/2023
#Обличчя_Харкова. Володимир Балаж - начальник служби експлуатації КВЗК
-
01/06/2023
У Холодногірському районі відсвяткували День захисту дітей
-
01/06/2023
Театр «Тимур» показав виставу для дітей Основ’янського району
-
01/06/2023
Для мешканців селища Жуковського вводять новий автобусний маршрут
-
01/06/2023
У Харкові зміниться маршрут автобусу №33е
-
01/06/2023
У Центрі реабілітації дітей провели свято
-
01/06/2023
Ігор Терехов привітав зі святом дітей Новобаварського району
-
01/06/2023
Ігор Терехов зустрівся з переможцями акції «Поділися своїми мріями»
-
01/06/2023
Бригади КВПВ наводять лад у Немишлянському районі